Een echte teamplayer die met een perfecte planning, elk bedrijfsuitje tot een succes maakt! Het betreft een functie voor een starter of voor een tweede stap in je carrière.

 

Jouw functieomschrijving

In deze baan heb (en houd) je grip op onze planning van onze leisure tak. Je bent verantwoordelijk voor werven en centraal inplannen van de juiste kandidaten door heel Nederland, België en Duitsland.
Je werkt volgens onze beproefde werkwijze. Je onderhoudt goede contacten met het team, houdt hen up-to-date over de planning en de werkzaamheden. Via ons portaal schrijf je niet alleen medewerkers in, maar bevestig je ook de opdrachten aan onze relatie en medewerkers. Je verwerkt alle gegevens, houdt de communicatie bij, maar zeker ook de gerealiseerde uren. 

Functie-eisen
Wij zoeken gedreven en enthousiaste persoon die de leisure ‘begrijpt’.

Je hebt bij voorkeur een afgeronde HBO-opleiding bijvoorbeeld Commerciële economie, Hospitality Management of Hotelschool. Jij hebt een commercieel en een zakelijk inzicht, toont initiatief en kent je verantwoordelijkheden. Je bent zelfstandig en kunt oplossingsgericht denken. Ook vind je het leuk om met jonge mensen te werken en bent helder en goed in de communicatie. Het zou prettig zijn als je enige ervaring hebt, bijvoorbeeld vanuit je stage binnen Horeca, HR, Werving en Selectie. Dit geeft je een goede basis voor je werkzaamheden. Je woont in Doetinchem of directe omgeving.

Werktijden en werkdagen
Je werkt vanuit ons kantoor in Doetinchem. Soms werk je ook op andere locaties in het land om bijvoorbeeld kennismakingsgesprekken te voeren. De standaard werktijden zijn van 9.00 tot 17.30 uur, maar tijdens het seizoen pas je je aan en werk je wanneer het nodig is! Je bent dus flexibel in je werktijden en -dagen.

Wij bieden
Wij bieden je een fulltimebaan als ‘Planner Leisure’ voor 40 uur per week. Eerst bieden we je een jaarcontract (met een proeftijd van een maand), maar met de intentie van een vast dienstverband. Je ontvangt een marktconform salaris, dat natuurlijk afhankelijk is van je leeftijd en werkervaring. Wij kennen een 8% vakantiegeldregeling en met 24 vakantiedagen. Toppers is een snelgroeiende organisatie waar doorgroeimogelijkheden zijn.

Ben je enthousiast, maak ons dat dan ook en vul het sollicitatieformulier in. Wij behandelen alléén goed gemotiveerde sollicitaties met een compleet ingevulde CV. Houdt in je achterhoofd dat wij nieuwsgierig zijn naar je ervaringen en CV, maar misschien hechten we wel meer waarde aan wat je wilt leren en waar je écht goed in bent. Kennis en ervaring zijn belangrijk, maar niet zwaarwegender dan je houding en karakter. 

Vragen? Bel even met Teun ten Have op (0314) 37 85 68 of stuur een mail aan: teun@toppers-professionals.nl

Categorieën: Interne vacature

Toppers volgen? Dat kan.